Obsługa serwisowa ambulansów sanitarnych wykorzystywanych na potrzeby realizacji zadań w ramach Systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego przez Spółkę Ratownictwo Medyczne Sp. z o.o.
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
Został wyznaczony nowy termin składania ofert na dzień 22.01.2021 do godz. 12:00. Zasady składania ofert pozostaję bez zmian.
Zgodnie z warunkami zawartymi we wzorach umów w czasie jej obowiązywania.
RM Serwis ambulansów Warunki Zapytania Ofertowego
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 1 – Formularz Ofertowy
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 2.1 – Szczegółowa oferta cenowa Zadanie nr 1
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 2.2 – Szczegółowa oferta cenowa Zadanie nr 2
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 2.3 – Szczegółowa oferta cenowa Zadanie nr 3
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 2.4 – Szczegółowa oferta cenowa Zadanie nr 4
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 2.5 – Szczegółowa oferta cenowa Zadanie nr 5
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 2.6 – Szczegółowa oferta cenowa Zadanie nr 6
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 2.7 – Szczegółowa oferta cenowa Zadanie nr 7
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 2.8 – Szczegółowa oferta cenowa Zadanie nr 8
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 2.9 – Szczegółowa oferta cenowa Zadanie nr 9
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 2.10 – Szczegółowa oferta cenowa Zadanie nr 10
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 2.11 – Szczegółowa oferta cenowa Zadanie nr 11
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 2.12 – Szczegółowa oferta cenowa Zadanie nr 12
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 4.1 – Wzór umowy nr 1 – obowiązujący dla Zadań 1-4
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 4.2 – Wzór umowy nr 2 – obowiązujący dla Zadań 5-12
RM Serwis ambulansów Załącznik nr 5 – Klazuzula informacyjna RODO